top of page

قابل توجه نویسندگان ساکن منچستر و حومه

Updated: Aug 23, 2022

This is to invite writers and those interested in writing for a meeting where we can get to know each other and find out how we can support ourselves.



با درود و عرض ادب خدمت اهل قلم و دوستداران کتاب

مدتی پیش و در طی صحبتی با جناب دکتر محمود کویر بذر ایجاد محفلی برای نویسندگان محلی در منچستر ریخته شد. اخیرا هم صحبتی با آقای مسعود قاسمی (آکادمی موسیقی صهبا) داشتم. ایشان برای همکاری با نویسندگان محلی اعلام آمادگی فرمودند (صحبت‌های ایشان اینجا قابل دسترسی است).

بر ان شدم تا در دعوتی رسمی از اهل قلم ساکن منچستر و حومه بخواهم تا در جلسه‌ای حضور بهم رسانیم و صحبتی حداقل در حد معرفی خود و کارهایمان با هم داشته باشیم. چنانچه علاقمند به شرکت در این برنامه هستید لطفا اعلام نمایید. این جلسه به صورت حضوری و احتمالا در محل آموزشکده صهبا (در صورت امکان دسترسی به اتاق در تاریخ مورد نظر) خواهد بود. مکان را به محض مشخص شدن قطعی خواهم کرد.

دو روز برای این دیدار مشخص شده، سپاسگزار خواهم بود اگر مشخص نمایید که در چه روزی می توانید شرکت کنید. اگر هر دو روز برایتان امکان داشت، قید بفرمایید. هر روزی که تعداد بیشتری قادر به شرکت باشند، همان روز را برای این مهم در نظر خواهیم گرفت. چنانچه علاقمند به شرکت هستید ولی زمان برنامه برایتان مناسب نیست خبر دهید تا نهایتا از طریق ایمیل با هم در تماس باشیم.

لطفا مشخص کنید از روزهای پنج‌شنبه (25 اوت ساعت 11 تا 1) یا شنبه (27 اوت ساعت 11 تا 1) کدام برایتان مناسب می‌باشد. اگر هر دو تاریخ مناسب است لطفا بنویسید هر دو. پاسخ از طریق ایمیل زیر یا با کامنت گذاشتن در همین پست و با اضافه نمودن نام و ایمیل خود.

Sahba Academy, Calico House, Printworks Ln, Manchester M19

به امید دیدار شما



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

پی‌نوشت: قرار شد تا روز پنج‌شنبه 25 ساعت 11 با دوستان قراری در کافی‌شاپ پارک برانت‌وود در چیدل همدیگر را ببینیم و با هم آشنا بشیم. دوستان دیگر هم چنانچه علاقمند هستند به ما بپیوندند، خوشحال می‌شویم.

Bruntwood Park

6 Bruntwood Ln, Cheadle SK8 1HT



101 views2 comments

Recent Posts

See All
bottom of page