top of page

بزرگداشت فردوسی و فروش کتاب

بیش از هزار سال از تاریخ چهره در نقاب خاک پوشانیدن فردوسی می‌گذرد اما او همچنان الهام‌بخش نویسندگان و شاعران است و بهانه‌ای برای توجه به کتاب. در سیزدهمین بزرگداشت فردوسی پذیرای جمعی از نویسندگان منچستر و نشر نوگام (لندن) بودیم. سپاس از حضور این دوستان و همچنین از شرکت علاقمندان به کتاب که با بازدید و خرید از نمایشگاه کتاب در بزرگداشت فردوسی ما را حمایت کردند.


Commemoration Day of Ferdowsi, as well as being a chance for celebration and learning about Shahameh provided an opportunity for readers to purchase books in Farsi. We greatly appreciate the presence of local writers and Nogam publication (London) in our event. And of course we are grateful to readers for their support.






Friends of Shahnameh would like to thank you for attending the thirteen Commemoration Day of Ferdowsi. The session was well attended. Thanks for supporting us with your presence and your kind comments. We hope to see you again next year.


بخش اول بزرگداشت فردوسی در منچستر به همت دوستان شاهنامه و همکاری جمعی از اساتید برجسته و هنرمندان توانا در منچستر برگزار شد. سپاس ویژه از نویسندگان ساکن منچستر و نشر نوگام که از لندن تشریف آوردند. سپاس از عزیزنی که ما را با خرید کتاب حمایت کردند.


با پوزش از شرکت‌کنندگانی که به علت کمبود جا ایستاده در جلسه حضور پیدا کردند. بی‌شک کمبودها و اشکالاتی در بخش تکنیکی داشتیم که امیدوارم برای اجرای سال آینده قادر به برطرف کردن آنها باشیم. استقبال شما همراه با کامنت‌ها و نظرات پر مهرتان ما را در ادامه این راه تشویق می‌کند. از همه دوستانی که ما را در ارائه سیزدهمین بزرگداشت فردوسی همراهی نمودند سپاسگزارم.


برنامه‌های مجازی سیزدهمین بزرگداشت فردوسی دوستان شاهنامه:

زنان و عشق در شاهنامه، دکتر ثریا فیلی


ضبط برنامه‌های حضوری سیزدهمین بزرگداشت فردوسی دوستان شاهنامه:

شاهنامه با گیتار سعید مختصی و رضا انصاری با قطعه گردآفرید

هونیا منفرد با قطعه گردآفرید

دکتر محمود کویر با تراژدی قدرت در شاهنامه

دکتر شهیره شریف با زنان شاهنامه، نیروی تغییر

Recent Posts

See All
bottom of page