نوشتار درمانی
- Shahireh Sangrezeh

- May 10
- 1 min read
Photos from Doosti & Shahireh
با سپاس از گروه دوستی و کتابخانه پورتیکو برای فراهم آوردن فرصتی برای دورهم بودن و نوشتن. در این موقعیت حساس که بسیاری از ما نگران وطن و هموطنان داخل کشور هستیم از نوشتن به عنوان ابزاری برای مدیریت استرس و رسیدن به آرامش ذهنی استفاده کردیم. تمرینی داشتیم برای انتقال افکار و خاطرات از ذهن به کاغذ. در جمعی دوستانه با هم نوشتیم. روی جرات نوشتن کار کردیم تا احساسات سرکوبشده را آزاد سازیم و افکار پریشان را سامان دهیم. کتابخانه پورتیکو (از مکانهای دیدنی منچستر) محل ملاقات و تمرین نوشتن ما بود.
Thanks to Doosti group and the Portico library, one of Manchester’s cultural treasures, in my workshop we used writing as a form of therapy to release suppressed emotions and organize scattered thoughts.






















Comments